Este foarte bine de ș tiut! Câtă lume cunoa ș te ț i care spune că nu vrea să bea nimic înainte de culcare pentru că pe urmă trebuie să se trezească de foarte multe ori în timpul nop ț ii? ! Infarctul ș i apa – N-am ș tiut nimic din toate astea.. . Interesant... Ș i mai e ceva ce n-am ș tiut... Mi-am întrebat doctorul de ce oamenii urinează atât de mult în timpul nop ț ii ? Răspunsul medicului meu cardiolog a fost: gravitatea ț ine apa în partea mai inferi oară a corpului când stai în picioare (picioarele se umflă). Când e ș ti culcat ș i partea inferioară a corpului (picioarele ș i restul) sunt la nivelul rinichilor ș i atunci rinichii mută apa pentru că e mai u ș or. Asta se leagă de ultima afirma ț ie. Ș tiam că e nevoie de o cantitate minimă de apă pentru a spăla toxinele din corpul tău, dar e...
În întreaga lume,
nivelurile de obezitate sunt în creştere. Mai multe persoane sunt acum
supraponderale decât subnutrite. Două treimi dintre adulţii britanici sunt
supraponderali, iar unul din patru dintre noi este clasificat ca fiind obez.
Documentarul
urmăreşte pe cei responsabili care au revoluţionat obiceiurile noastre
alimentarei, pentru a afla modul în care deciziile luate, acum 40 de ani, în
America influenţeză modul în care mâncăm acum.
Peretti călătorește
în America pentru a investiga povestea de siropului de porumb, bogat in
fructoza. Indulcitorul a fost promovat în SUA, în anii 1970. Mai ieftin și mai
dulce decât zahărul, a găsit în curând drumul său în aproape toate alimentele
procesate și băuturi răcoritoare. HFCS nu este doar mai dulce decât zahărul, el
interferează cu leptina, hormonul care controleaza apetitul, astfel încât odată
ce începi a manca sau bea, nu poţi să te mai opreşti.
Endocrinolog Robert
Lustig a fost unul dintre primii care au recunoscut pericolele HFC, dar
concluziile sale au fost discreditate în timp. Între timp, un raport
Congresului SUA acuzat de grăsime, nu zahăr, pentru creșterea îngrijorătoare a bolilor
cardio-vasculare și industria alimentară au răspuns cu intervale de
"conținut redus de grăsimi", produse de "inima sanatoasa",
în care grăsimea a fost eliminată.
Între timp, în 1970
în Marea Britanie, producătorii de
produse alimentare au folosit campanii de publicitate pentru a promova ideea de
gustări între mese. În afara casei, lanturile de fast food a oferit spații
curate, luminoase, cu burgeri tentanţi. Douăzeci de ani după sosirea McDonalds,
numărul de puncte de fast-food în Marea Britanie a crescut de patru ori.